Vanliga Frågor
Beställning och leverans
När kan jag förvänta mig min beställning? Den genomsnittliga leveranstiden är 12-15 dagar. Detta beror på att våra produkter skickas direkt från leverantören till dig. Denna unika affärsmodell gör det möjligt för oss att spara enormt på lagrings- och transportkostnader. Vi kan erbjuda produkterna till ett lägre pris än konkurrenterna och bära fraktkostnaderna själva.
Den förväntade leveranstiden har gått ut, var är min beställning?! I 99% av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveransperioden. Tyvärr kan det ibland bli en liten försening i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen på din beställning genom att klicka på länken nedan: Spåra beställning
Vissa produkter saknas i min beställning, varför det? Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkter skickas separat. Om artiklar saknas i din beställning får du dem vanligtvis efter 2-3 dagar. Vi ber om ursäkt för besväret.
Hur mycket är fraktkostnaderna? Vi betalar tillfälligt fraktkostnaderna för beställningar som görs. Det händer ibland att vi ger bort ett antal GRATIS objekt som en kampanj. För att täcka kostnaderna debiterar vi € 6.95 för frakt.
Frågor om levererat ej mottaget - Vi förstår att det i vissa fall kan hända att paketet går förlorat under transporten och vi vet hur frustrerande det är. För att visa vår tacksamhet erbjuder vi gratis återförsändelser för denna typ av problem så länge som betalningsbeviset lämnas till vår kundtjänst.
Observera att återbetalning inte är ett alternativ för denna typ av fall.
Byt ut och returera.
Jag vill returnera en vara, vad ska jag göra? Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet och efter dessa 14 dagar har du ytterligare 14 dagar på dig att returnera produkten. Produkterna måste returneras i sitt ursprungliga skick med alla etiketter påsatta. Produkten får inte visa några tecken på användning. En retur måste alltid innehålla en spårnings- och spårningskod. Frakt är alltid avsändarens ansvar. När vi har mottagit dina returnerade produkter i gott skick ser vi till att köpesumman krediteras ditt konto inom 14 dagar.
Innan du returnerar, vänligen kontakta först vår kundtjänst på info@lilys.se och berätta om orsaken till returen så att vi kan hjälpa dig med ditt bekymmer på rätt sätt.
vänligen kontakta först vår kundtjänst på info@lilys.se och tala om orsaken till returen så att vi kan hjälpa dig med ditt bekymmer på rätt sätt.
Track & Trace. Var hittar jag min Track & Trace kod?
På den här sidan kan du spåra din beställning genom att ange din e-postadress och ditt ordernummer.
Track & Trace koden ger ingen information, hur är detta möjligt? Från det ögonblick ditt paket anländer till rederiet finns information om spår och spår tillgängliga. Observera att det kan bli en viss försening.
Beställningsavbokningar kan endast beviljas inom 24 timmar från det att beställningen gjordes.